آ
-
آقاحسینی، تقی
شناسایی و اولویتبندی نیازهای آموزشی معلمان ابتدایی مجری برنامه شهاب [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 167-192]
-
آقاخانی، زهره
مقایسه «معلمیکردن» نومعلمان مدارس ابتدایی: آیا نوع دانشگاه محل تحصیل مهم است؟ [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 41-64]
-
آیتی، محسن
مؤلفه های اخلاق حرفه ای معلمان: مرور سیستماتیک براساس مدل رایت [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 145-174]
ا
-
ابراهیمی، علیرضا
مقایسه الگوی ارتباط کلامی فلاندرز در مدارس ابتدایی عادی و هوشمند [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 93-114]
-
احمدی، غلامعلی
طراحی الگوی مفهومی برنامه درسی تلفیقی استم (علوم، فناوری، مهندسی، ریاضی) در دوره ابتدایی کشور ایران [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 63-92]
-
اسماعیلی، الهام
تحلیل نقش اعتماد سازمانی، همکاری میان معلمان و تصمیمگیری مشارکتی بر فعالیت تدریس معلمان با میانجیگری خودکارآمدی معلمان (مدلیابی معادلات ساختاری) [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 166-141]
-
امام جمعه، محمد رضا
طراحی الگوی مفهومی برنامه درسی تلفیقی استم (علوم، فناوری، مهندسی، ریاضی) در دوره ابتدایی کشور ایران [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 63-92]
ب
-
بطویی آورزمان، مونا
مرور نقادانه مطالعات انجام شده در حوزه مسائل کلامی ریاضی [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 191-212]
-
بیرمی پور، علی
شناسایی صلاحیتهای حرفهای مربیان پیشدبستانی در فرایند برنامهریزی درسی [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 41-70]
پ
-
پارسا، عبداله
شناسایی صلاحیتهای حرفهای مربیان پیشدبستانی در فرایند برنامهریزی درسی [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 41-70]
-
پارسا مهر، امرالله
شناسایی ابعاد و مؤلفههای تغییر بینش دبیران برای آموزش کارآفرینانه بهمنظور ارائه یک مدل کیفی [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 205-228]
-
پورشافعی، هادی
مؤلفه های اخلاق حرفه ای معلمان: مرور سیستماتیک براساس مدل رایت [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 145-174]
ج
-
جعفری هرندی، رضا
شناسایی ابعاد و مؤلفههای تغییر بینش دبیران برای آموزش کارآفرینانه بهمنظور ارائه یک مدل کیفی [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 205-228]
ح
-
حاجی حسین نژاد، غلامرضا
طراحی و اعتباریابی الگوی مطلوب برنامه درسی درهم تنیده (تلفیقی) آموزش سواد بومشناختی در دوره ابتدایی ایران [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 5-30]
-
حسنی، محمد
تحلیل نقش اعتماد سازمانی، همکاری میان معلمان و تصمیمگیری مشارکتی بر فعالیت تدریس معلمان با میانجیگری خودکارآمدی معلمان (مدلیابی معادلات ساختاری) [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 166-141]
-
حسنی، محمد
ضرورت تدوین معیارهای روبریک کیفی برای اجرای موفقیتآمیز ارزشیابی توصیفیِ درس ریاضی دوره ابتدائی [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 5-40]
-
حمیدی نصرآباد، اکرم
ارزیابی ظرفیت کتابهای درسی بخوانیم دوره ابتدایی از حیث تطابق با چارچوب سنجش مطالعه پرلز 2016 [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 183-204]
خ
-
خسروی، محبوبه
شناسایی دانش ضمنی معلمان زبان انگلیسی دوره دوم متوسطه از روش های ارزشیابی عینی: یک مطالعه پدیدارنگاری [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 140-119]
-
خسروی، محبوبه
شناسایی مؤلفههای شایستگیهای مرتبط با فناوری برای برنامه درسی قصدشده رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان براساس TPACK [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 71-110]
-
خصالی، نجمه
اثر تدریس به روش معکوس در پیشرفت یادگیری ریاضی در بین دانشآموزان دختر پایه هفتم [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 129-154]
د
-
داوری، نگین
بررسی متون کتابهای فارسی (بخوانیم) اول تا سوم دبستان بر اساس نظریه شبکههای معنایی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 153-182]
ر
-
ربیعی، مهدی
طراحی و اعتباریابی الگوی مطلوب برنامه درسی درهم تنیده (تلفیقی) آموزش سواد بومشناختی در دوره ابتدایی ایران [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 5-30]
-
رجایی پور، سعید
مشکلات عملکرد حرفهای آموزگاران دانشآموخته دانشگاه فرهنگیان [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 118-89]
-
رضایی، مریم
طراحی الگوی مفهومی برنامه درسی تلفیقی استم (علوم، فناوری، مهندسی، ریاضی) در دوره ابتدایی کشور ایران [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 63-92]
-
رضوی، سیدعباس
ارزیابی تغییر برنامه درسی پایه ششم ابتدایی در شهرستان کوهرنگ بر اساس الگوی فولن [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 175-204]
-
رنجدوست، شهرام
تحلیل محتوای کتابهای درسی پایه پنجم ابتدایی بر اساس مؤلفههای برنامه درسی آموزش فلسفه برای کودکان مبتنی بر هوش معنوی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 115-152]
-
روشن قیاس، پروین
ارزیابی وضعیت عنصر محتوا در برنامه درسی اجرا شده دوره کارشناسی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان از منظر رویکرد یادگیری مادامالعمر [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 9-40]
ز
-
زمانی، بی بی عشرت
ارزیابی وضعیت عنصر محتوا در برنامه درسی اجرا شده دوره کارشناسی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان از منظر رویکرد یادگیری مادامالعمر [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 9-40]
-
زمانی احمدمحمودی، رضا
ارزیابی تغییر برنامه درسی پایه ششم ابتدایی در شهرستان کوهرنگ بر اساس الگوی فولن [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 175-204]
-
زینلی پور، حسین
ارزیابی ظرفیت کتابهای درسی بخوانیم دوره ابتدایی از حیث تطابق با چارچوب سنجش مطالعه پرلز 2016 [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 183-204]
-
زینی وندنژاد، فرشته
عوامل مؤثر و روابط بین آنها در ارتقای استفاده از فناوریهای دیجیتال در میان معلمان دوره دوم ابتدایی و دبیران ریاضی دوره اول متوسطه [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 65-106]
س
-
سامری، مریم
تحلیل نقش اعتماد سازمانی، همکاری میان معلمان و تصمیمگیری مشارکتی بر فعالیت تدریس معلمان با میانجیگری خودکارآمدی معلمان (مدلیابی معادلات ساختاری) [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 166-141]
-
سداوی، سعاد
شناسایی صلاحیتهای حرفهای مربیان پیشدبستانی در فرایند برنامهریزی درسی [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 41-70]
-
سراجی، فرهاد
مطالعه فراترکیب دستاوردهای برنامه روایت پژوهی برای معلمان و دانشجومعلمان [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 5-40]
-
سرشتی، حمیده
دیدگاه معلمان نسبت به تأثیر ریاضی دانشگاهی بر تدریس ریاضی مدرسه ای [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 155-190]
-
سماوی، عبدالوهاب
ارزیابی ظرفیت کتابهای درسی بخوانیم دوره ابتدایی از حیث تطابق با چارچوب سنجش مطالعه پرلز 2016 [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 183-204]
ش
-
شادرویمنش، محمد
ارزشیابی شایستگى تولید و اجرای آزمونهای تحصیلی در دانشجومعلمان آموزش زبان و ادبیات فارسی [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 111-144]
-
شبیری، سید محمد
طراحی و اعتباریابی الگوی مطلوب برنامه درسی درهم تنیده (تلفیقی) آموزش سواد بومشناختی در دوره ابتدایی ایران [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 5-30]
-
شریفیان، فریدون
ارزیابی وضعیت عنصر محتوا در برنامه درسی اجرا شده دوره کارشناسی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان از منظر رویکرد یادگیری مادامالعمر [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 9-40]
-
شفیع پور مطلق، فرهاد
شناسایی ابعاد و مؤلفههای تغییر بینش دبیران برای آموزش کارآفرینانه بهمنظور ارائه یک مدل کیفی [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 205-228]
-
شهسواری، هانیه
مشکلات عملکرد حرفهای آموزگاران دانشآموخته دانشگاه فرهنگیان [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 118-89]
-
شیخی فینی، علی اکبر
ارزیابی ظرفیت کتابهای درسی بخوانیم دوره ابتدایی از حیث تطابق با چارچوب سنجش مطالعه پرلز 2016 [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 183-204]
ص
-
صادقی، علی
آسیبشناسی شیوه اجرای برنامه درسی رشته «آموزش جغرافیا» در دانشگاه فرهنگیان [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 65-88]
-
صادقی، علیرضا
شناسایی مؤلفههای شایستگیهای مرتبط با فناوری برای برنامه درسی قصدشده رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان براساس TPACK [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 71-110]
ع
-
عصاره، علیرضا
طراحی الگوی مفهومی برنامه درسی تلفیقی استم (علوم، فناوری، مهندسی، ریاضی) در دوره ابتدایی کشور ایران [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 63-92]
-
عطاران، محمد
طراحی و اعتباریابی الگوی مطلوب برنامه درسی درهم تنیده (تلفیقی) آموزش سواد بومشناختی در دوره ابتدایی ایران [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 5-30]
-
عظیمی، محمد
تحلیل محتوای کتابهای درسی پایه پنجم ابتدایی بر اساس مؤلفههای برنامه درسی آموزش فلسفه برای کودکان مبتنی بر هوش معنوی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 115-152]
-
عظیمی، محمد
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت در دوره دبستان بر اساس مفروضه های نظام سلامت [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 31-62]
غ
-
غفوری، خالد
مشکلات عملکرد حرفهای آموزگاران دانشآموخته دانشگاه فرهنگیان [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 118-89]
-
غلام آزاد، سهیلا
ضرورت تدوین معیارهای روبریک کیفی برای اجرای موفقیتآمیز ارزشیابی توصیفیِ درس ریاضی دوره ابتدائی [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 5-40]
-
غلام آزاد، سهیلا
تغییر برنامه درسی ریاضی مدرسهای: چالشها و تحقیقات مورد نیاز [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 107-128]
-
غلام پور، میثم
مؤلفه های اخلاق حرفه ای معلمان: مرور سیستماتیک براساس مدل رایت [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 145-174]
ف
-
فدایی، محمدرضا
تبیین مدلی برای تدریس مبحث سادهکردن عبارتهای جبری در پایه هشتم [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 41-64]
-
فراستخواه، مقصود
مؤلفه های اخلاق حرفه ای معلمان: مرور سیستماتیک براساس مدل رایت [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 145-174]
-
فرامرزپور، نوشین
تبیین مدلی برای تدریس مبحث سادهکردن عبارتهای جبری در پایه هشتم [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 41-64]
-
فردین، مژگان
شناسایی و اولویتبندی نیازهای آموزشی معلمان ابتدایی مجری برنامه شهاب [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 167-192]
-
فرهادی راد، حمید
ارزیابی تغییر برنامه درسی پایه ششم ابتدایی در شهرستان کوهرنگ بر اساس الگوی فولن [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 175-204]
-
فلاحی، محمدهادی
بررسی متون کتابهای فارسی (بخوانیم) اول تا سوم دبستان بر اساس نظریه شبکههای معنایی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 153-182]
ق
-
قادری، مصطفی
شناسایی دانش ضمنی معلمان زبان انگلیسی دوره دوم متوسطه از روش های ارزشیابی عینی: یک مطالعه پدیدارنگاری [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 140-119]
-
قادری، مصطفی
شناسایی مؤلفههای شایستگیهای مرتبط با فناوری برای برنامه درسی قصدشده رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان براساس TPACK [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 71-110]
-
قمری، حیدر
ارزشیابی شایستگى تولید و اجرای آزمونهای تحصیلی در دانشجومعلمان آموزش زبان و ادبیات فارسی [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 111-144]
ک
-
کرمی، زهره
مطالعه فراترکیب دستاوردهای برنامه روایت پژوهی برای معلمان و دانشجومعلمان [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 5-40]
-
کریمی، محمد صادق
مشکلات عملکرد حرفهای آموزگاران دانشآموخته دانشگاه فرهنگیان [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 118-89]
-
کلباسی، افسانه
شناسایی و اولویتبندی نیازهای آموزشی معلمان ابتدایی مجری برنامه شهاب [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 167-192]
-
کوشکی، فتح اله
شناسایی مؤلفههای شایستگیهای مرتبط با فناوری برای برنامه درسی قصدشده رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان براساس TPACK [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 71-110]
-
کیامنش، علیرضا
طراحی و اعتباریابی الگوی مطلوب برنامه درسی درهم تنیده (تلفیقی) آموزش سواد بومشناختی در دوره ابتدایی ایران [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 5-30]
گ
-
گویا، زهرا
ضرورت تدوین معیارهای روبریک کیفی برای اجرای موفقیتآمیز ارزشیابی توصیفیِ درس ریاضی دوره ابتدائی [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 5-40]
-
گویا، زهرا
دیدگاه معلمان نسبت به تأثیر ریاضی دانشگاهی بر تدریس ریاضی مدرسه ای [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 155-190]
-
گویا، زهرا
سخن سردبیر [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 1-4]
ل
-
لیاقت دار، جواد
ارزیابی وضعیت عنصر محتوا در برنامه درسی اجرا شده دوره کارشناسی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان از منظر رویکرد یادگیری مادامالعمر [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 9-40]
م
-
محسن پور، مریم
مرور نقادانه مطالعات انجام شده در حوزه مسائل کلامی ریاضی [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 191-212]
-
مرتضوی، مرتضی
ضرورت تدوین معیارهای روبریک کیفی برای اجرای موفقیتآمیز ارزشیابی توصیفیِ درس ریاضی دوره ابتدائی [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 5-40]
-
مرتضی نژاد، نیلوفر
مقایسه الگوی ارتباط کلامی فلاندرز در مدارس ابتدایی عادی و هوشمند [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 93-114]
-
ملکی، حسن
ضرورت تدوین معیارهای روبریک کیفی برای اجرای موفقیتآمیز ارزشیابی توصیفیِ درس ریاضی دوره ابتدائی [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 5-40]
-
موسی پور، نعمت الله
سخن سردبیر: تربیت معلم در ایران: عاملیت یا مدیریت دانشگاه فرهنگیان؟ [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 1-4]
-
موسی پور، نعمت اله
مقایسه «معلمیکردن» نومعلمان مدارس ابتدایی: آیا نوع دانشگاه محل تحصیل مهم است؟ [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 41-64]
-
موسی پور، نعمت اله
ارزشیابی شایستگى تولید و اجرای آزمونهای تحصیلی در دانشجومعلمان آموزش زبان و ادبیات فارسی [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 111-144]
-
موسی پور، نعمت اله
سخن سردبیر: ظرفیت ها و ظرافت های تربیت معلم ایران [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 1-8]
-
موسی پور، نعمت اله
سخن سردبیر: طراحی الگوی برنامه درسی در ایران: از همه جا بجز اینجا! [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 1-4]
-
موسی پور، نعمت اله
چکیده های تفصیلی و منابع انگلیسی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 205-254]
-
میرسپاسی، زهره
آسیبشناسی شیوه اجرای برنامه درسی رشته «آموزش جغرافیا» در دانشگاه فرهنگیان [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 65-88]
ن
-
نجفی، یوسف
مقایسه «معلمیکردن» نومعلمان مدارس ابتدایی: آیا نوع دانشگاه محل تحصیل مهم است؟ [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 41-64]
-
نصرتی، شادی
شناسایی دانش ضمنی معلمان زبان انگلیسی دوره دوم متوسطه از روش های ارزشیابی عینی: یک مطالعه پدیدارنگاری [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 140-119]
-
نیکنام، زهرا
طراحی الگوی مفهومی برنامه درسی تلفیقی استم (علوم، فناوری، مهندسی، ریاضی) در دوره ابتدایی کشور ایران [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 63-92]
ی
-
یوسفیان اهری، پونه
تحلیل محتوای کتابهای درسی پایه پنجم ابتدایی بر اساس مؤلفههای برنامه درسی آموزش فلسفه برای کودکان مبتنی بر هوش معنوی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 115-152]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد