نمایه نویسندگان

آ

  • آقاحسینی، تقی شناسایی و اولویت‌بندی نیازهای آموزشی معلمان ابتدایی مجری برنامه شهاب [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 167-192]
  • آقاخانی، زهره مقایسه‎ «معلمی‎کردن» نومعلمان مدارس ابتدایی: آیا نوع دانشگاه محل تحصیل مهم است؟ [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 41-64]
  • آیتی، محسن مؤلفه های اخلاق حرفه ای معلمان: مرور سیستماتیک براساس مدل رایت [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 145-174]

ا

  • ابراهیمی، علیرضا مقایسه الگوی ارتباط کلامی فلاندرز در مدارس ابتدایی عادی و هوشمند [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 93-114]
  • احمدی، غلامعلی طراحی الگوی مفهومی برنامه‌ درسی تلفیقی استم (علوم، فناوری، مهندسی، ریاضی) در دوره ابتدایی کشور ایران [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 63-92]
  • اسماعیلی، الهام تحلیل نقش اعتماد سازمانی، همکاری میان معلمان و تصمیم‌گیری مشارکتی بر فعالیت تدریس معلمان با میانجیگری خودکارآمدی معلمان (مدل‌یابی معادلات ساختاری) [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 166-141]
  • امام جمعه، محمد رضا طراحی الگوی مفهومی برنامه‌ درسی تلفیقی استم (علوم، فناوری، مهندسی، ریاضی) در دوره ابتدایی کشور ایران [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 63-92]

ب

  • بطویی آورزمان، مونا مرور نقادانه مطالعات انجام شده در حوزه مسائل کلامی ریاضی [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 191-212]
  • بیرمی پور، علی شناسایی صلاحیت‌های حرفه‌ای مربیان پیش‌دبستانی در فرایند برنامه‌ریزی درسی [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 41-70]

پ

  • پارسا، عبداله شناسایی صلاحیت‌های حرفه‌ای مربیان پیش‌دبستانی در فرایند برنامه‌ریزی درسی [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 41-70]
  • پارسا مهر، امرالله شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های تغییر بینش دبیران برای آموزش کارآفرینانه به‌منظور ارائه یک مدل کیفی [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 205-228]
  • پورشافعی، هادی مؤلفه های اخلاق حرفه ای معلمان: مرور سیستماتیک براساس مدل رایت [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 145-174]

ج

  • جعفری هرندی، رضا شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های تغییر بینش دبیران برای آموزش کارآفرینانه به‌منظور ارائه یک مدل کیفی [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 205-228]

ح

  • حاجی حسین نژاد، غلامرضا طراحی و اعتباریابی الگوی مطلوب برنامه درسی درهم تنیده (تلفیقی) آموزش سواد بوم‌شناختی در دوره ابتدایی ایران [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 5-30]
  • حسنی، محمد تحلیل نقش اعتماد سازمانی، همکاری میان معلمان و تصمیم‌گیری مشارکتی بر فعالیت تدریس معلمان با میانجیگری خودکارآمدی معلمان (مدل‌یابی معادلات ساختاری) [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 166-141]
  • حسنی، محمد ضرورت تدوین معیارهای روبریک کیفی برای اجرای موفقیت‌آمیز ارزشیابی توصیفیِ درس ریاضی دوره ابتدائی [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 5-40]
  • حمیدی نصرآباد، اکرم ارزیابی ظرفیت کتاب‌های درسی بخوانیم دوره ابتدایی از حیث تطابق با چارچوب سنجش مطالعه پرلز 2016 [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 183-204]

خ

  • خسروی، محبوبه شناسایی دانش ضمنی معلمان زبان انگلیسی دوره دوم متوسطه از روش های ارزشیابی عینی: یک مطالعه پدیدارنگاری [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 140-119]
  • خسروی، محبوبه شناسایی ‌مؤلفه‌های شایستگی‌های مرتبط با فناوری برای برنامه درسی قصدشده رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان براساس TPACK [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 71-110]
  • خصالی، نجمه اثر تدریس به روش معکوس در پیشرفت یادگیری ریاضی در بین دانش‌آموزان دختر پایه هفتم [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 129-154]

د

  • داوری، نگین بررسی متون کتاب‌های فارسی (بخوانیم) اول تا سوم دبستان بر اساس نظریه‌ شبکه‌های معنایی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 153-182]

ر

  • ربیعی، مهدی طراحی و اعتباریابی الگوی مطلوب برنامه درسی درهم تنیده (تلفیقی) آموزش سواد بوم‌شناختی در دوره ابتدایی ایران [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 5-30]
  • رجایی پور، سعید مشکلات عملکرد حرفه‌ای آموزگاران دانش‌آموخته دانشگاه فرهنگیان [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 118-89]
  • رضایی، مریم طراحی الگوی مفهومی برنامه‌ درسی تلفیقی استم (علوم، فناوری، مهندسی، ریاضی) در دوره ابتدایی کشور ایران [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 63-92]
  • رضوی، سیدعباس ارزیابی تغییر برنامه درسی پایه ششم ابتدایی در شهرستان کوهرنگ بر اساس الگوی فولن [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 175-204]
  • رنجدوست، شهرام تحلیل محتوای کتاب‌های درسی پایه پنجم ابتدایی بر اساس مؤلفه‌های برنامه درسی آموزش فلسفه برای کودکان مبتنی بر هوش معنوی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 115-152]
  • روشن قیاس، پروین ارزیابی وضعیت عنصر محتوا در برنامه درسی اجرا شده دوره کارشناسی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان از منظر رویکرد یادگیری مادام‌العمر [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 9-40]

ز

  • زمانی، بی بی عشرت ارزیابی وضعیت عنصر محتوا در برنامه درسی اجرا شده دوره کارشناسی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان از منظر رویکرد یادگیری مادام‌العمر [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 9-40]
  • زمانی احمدمحمودی، رضا ارزیابی تغییر برنامه درسی پایه ششم ابتدایی در شهرستان کوهرنگ بر اساس الگوی فولن [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 175-204]
  • زینلی پور، حسین ارزیابی ظرفیت کتاب‌های درسی بخوانیم دوره ابتدایی از حیث تطابق با چارچوب سنجش مطالعه پرلز 2016 [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 183-204]
  • زینی وندنژاد، فرشته عوامل مؤثر و روابط بین آن‌ها در ارتقای استفاده از فناوری‌های دیجیتال در میان معلمان دوره دوم ابتدایی و دبیران ریاضی دوره اول متوسطه [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 65-106]

س

  • سامری، مریم تحلیل نقش اعتماد سازمانی، همکاری میان معلمان و تصمیم‌گیری مشارکتی بر فعالیت تدریس معلمان با میانجیگری خودکارآمدی معلمان (مدل‌یابی معادلات ساختاری) [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 166-141]
  • سداوی، سعاد شناسایی صلاحیت‌های حرفه‌ای مربیان پیش‌دبستانی در فرایند برنامه‌ریزی درسی [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 41-70]
  • سراجی، فرهاد مطالعه فراترکیب دستاوردهای برنامه روایت پژوهی برای معلمان و دانشجومعلمان [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 5-40]
  • سرشتی، حمیده دیدگاه معلمان نسبت به تأثیر ریاضی دانشگاهی بر تدریس ریاضی مدرسه ای [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 155-190]
  • سماوی، عبدالوهاب ارزیابی ظرفیت کتاب‌های درسی بخوانیم دوره ابتدایی از حیث تطابق با چارچوب سنجش مطالعه پرلز 2016 [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 183-204]

ش

  • شادروی‌منش، محمد ارزشیابی شایستگى تولید و اجرای آزمون‌های تحصیلی در دانشجومعلمان آموزش زبان و ادبیات فارسی [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 111-144]
  • شبیری، سید محمد طراحی و اعتباریابی الگوی مطلوب برنامه درسی درهم تنیده (تلفیقی) آموزش سواد بوم‌شناختی در دوره ابتدایی ایران [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 5-30]
  • شریفیان، فریدون ارزیابی وضعیت عنصر محتوا در برنامه درسی اجرا شده دوره کارشناسی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان از منظر رویکرد یادگیری مادام‌العمر [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 9-40]
  • شفیع پور مطلق، فرهاد شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های تغییر بینش دبیران برای آموزش کارآفرینانه به‌منظور ارائه یک مدل کیفی [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 205-228]
  • شهسواری، هانیه مشکلات عملکرد حرفه‌ای آموزگاران دانش‌آموخته دانشگاه فرهنگیان [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 118-89]
  • شیخی فینی، علی اکبر ارزیابی ظرفیت کتاب‌های درسی بخوانیم دوره ابتدایی از حیث تطابق با چارچوب سنجش مطالعه پرلز 2016 [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 183-204]

ص

  • صادقی، علی آسیب‌شناسی شیوه اجرای برنامه درسی رشته «آموزش جغرافیا» در دانشگاه فرهنگیان [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 65-88]
  • صادقی، علیرضا شناسایی ‌مؤلفه‌های شایستگی‌های مرتبط با فناوری برای برنامه درسی قصدشده رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان براساس TPACK [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 71-110]

ع

  • عصاره، علیرضا طراحی الگوی مفهومی برنامه‌ درسی تلفیقی استم (علوم، فناوری، مهندسی، ریاضی) در دوره ابتدایی کشور ایران [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 63-92]
  • عطاران، محمد طراحی و اعتباریابی الگوی مطلوب برنامه درسی درهم تنیده (تلفیقی) آموزش سواد بوم‌شناختی در دوره ابتدایی ایران [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 5-30]
  • عظیمی، محمد تحلیل محتوای کتاب‌های درسی پایه پنجم ابتدایی بر اساس مؤلفه‌های برنامه درسی آموزش فلسفه برای کودکان مبتنی بر هوش معنوی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 115-152]
  • عظیمی، محمد طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت در دوره دبستان بر اساس مفروضه های نظام سلامت [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 31-62]

غ

  • غفوری، خالد مشکلات عملکرد حرفه‌ای آموزگاران دانش‌آموخته دانشگاه فرهنگیان [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 118-89]
  • غلام آزاد، سهیلا ضرورت تدوین معیارهای روبریک کیفی برای اجرای موفقیت‌آمیز ارزشیابی توصیفیِ درس ریاضی دوره ابتدائی [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 5-40]
  • غلام آزاد، سهیلا تغییر برنامه درسی ریاضی مدرسه‌ای: چالش‌ها و تحقیقات مورد نیاز [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 107-128]
  • غلام پور، میثم مؤلفه های اخلاق حرفه ای معلمان: مرور سیستماتیک براساس مدل رایت [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 145-174]

ف

  • فدایی، محمدرضا تبیین مدلی برای تدریس مبحث ساده‌کردن عبارت‌های جبری در پایه هشتم [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 41-64]
  • فراستخواه، مقصود مؤلفه های اخلاق حرفه ای معلمان: مرور سیستماتیک براساس مدل رایت [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 145-174]
  • فرامرزپور، نوشین تبیین مدلی برای تدریس مبحث ساده‌کردن عبارت‌های جبری در پایه هشتم [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 41-64]
  • فردین، مژگان شناسایی و اولویت‌بندی نیازهای آموزشی معلمان ابتدایی مجری برنامه شهاب [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 167-192]
  • فرهادی راد، حمید ارزیابی تغییر برنامه درسی پایه ششم ابتدایی در شهرستان کوهرنگ بر اساس الگوی فولن [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 175-204]
  • فلاحی، محمدهادی بررسی متون کتاب‌های فارسی (بخوانیم) اول تا سوم دبستان بر اساس نظریه‌ شبکه‌های معنایی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 153-182]

ق

  • قادری، مصطفی شناسایی دانش ضمنی معلمان زبان انگلیسی دوره دوم متوسطه از روش های ارزشیابی عینی: یک مطالعه پدیدارنگاری [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 140-119]
  • قادری، مصطفی شناسایی ‌مؤلفه‌های شایستگی‌های مرتبط با فناوری برای برنامه درسی قصدشده رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان براساس TPACK [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 71-110]
  • قمری، حیدر ارزشیابی شایستگى تولید و اجرای آزمون‌های تحصیلی در دانشجومعلمان آموزش زبان و ادبیات فارسی [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 111-144]

ک

  • کرمی، زهره مطالعه فراترکیب دستاوردهای برنامه روایت پژوهی برای معلمان و دانشجومعلمان [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 5-40]
  • کریمی، محمد صادق مشکلات عملکرد حرفه‌ای آموزگاران دانش‌آموخته دانشگاه فرهنگیان [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 118-89]
  • کلباسی، افسانه شناسایی و اولویت‌بندی نیازهای آموزشی معلمان ابتدایی مجری برنامه شهاب [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 167-192]
  • کوشکی، فتح اله شناسایی ‌مؤلفه‌های شایستگی‌های مرتبط با فناوری برای برنامه درسی قصدشده رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان براساس TPACK [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 71-110]
  • کیامنش، علیرضا طراحی و اعتباریابی الگوی مطلوب برنامه درسی درهم تنیده (تلفیقی) آموزش سواد بوم‌شناختی در دوره ابتدایی ایران [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 5-30]

گ

  • گویا، زهرا ضرورت تدوین معیارهای روبریک کیفی برای اجرای موفقیت‌آمیز ارزشیابی توصیفیِ درس ریاضی دوره ابتدائی [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 5-40]
  • گویا، زهرا دیدگاه معلمان نسبت به تأثیر ریاضی دانشگاهی بر تدریس ریاضی مدرسه ای [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 155-190]
  • گویا، زهرا سخن سردبیر [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 1-4]

ل

  • لیاقت دار، جواد ارزیابی وضعیت عنصر محتوا در برنامه درسی اجرا شده دوره کارشناسی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان از منظر رویکرد یادگیری مادام‌العمر [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 9-40]

م

  • محسن پور، مریم مرور نقادانه مطالعات انجام شده در حوزه مسائل کلامی ریاضی [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 191-212]
  • مرتضوی، مرتضی ضرورت تدوین معیارهای روبریک کیفی برای اجرای موفقیت‌آمیز ارزشیابی توصیفیِ درس ریاضی دوره ابتدائی [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 5-40]
  • مرتضی نژاد، نیلوفر مقایسه الگوی ارتباط کلامی فلاندرز در مدارس ابتدایی عادی و هوشمند [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 93-114]
  • ملکی، حسن ضرورت تدوین معیارهای روبریک کیفی برای اجرای موفقیت‌آمیز ارزشیابی توصیفیِ درس ریاضی دوره ابتدائی [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 5-40]
  • موسی پور، نعمت الله سخن سردبیر: تربیت معلم در ایران: عاملیت یا مدیریت دانشگاه فرهنگیان؟ [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 1-4]
  • موسی پور، نعمت اله مقایسه‎ «معلمی‎کردن» نومعلمان مدارس ابتدایی: آیا نوع دانشگاه محل تحصیل مهم است؟ [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 41-64]
  • موسی پور، نعمت اله ارزشیابی شایستگى تولید و اجرای آزمون‌های تحصیلی در دانشجومعلمان آموزش زبان و ادبیات فارسی [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 111-144]
  • موسی پور، نعمت اله سخن سردبیر: ظرفیت‎ ها و ظرافت‎ های تربیت معلم ایران [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 1-8]
  • موسی پور، نعمت اله سخن سردبیر: طراحی الگوی برنامه درسی در ایران: از همه‎ جا بجز اینجا! [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 1-4]
  • موسی پور، نعمت اله چکیده های تفصیلی و منابع انگلیسی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 205-254]
  • میرسپاسی، زهره آسیب‌شناسی شیوه اجرای برنامه درسی رشته «آموزش جغرافیا» در دانشگاه فرهنگیان [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 65-88]

ن

  • نجفی، یوسف مقایسه‎ «معلمی‎کردن» نومعلمان مدارس ابتدایی: آیا نوع دانشگاه محل تحصیل مهم است؟ [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 41-64]
  • نصرتی، شادی شناسایی دانش ضمنی معلمان زبان انگلیسی دوره دوم متوسطه از روش های ارزشیابی عینی: یک مطالعه پدیدارنگاری [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 140-119]
  • نیکنام، زهرا طراحی الگوی مفهومی برنامه‌ درسی تلفیقی استم (علوم، فناوری، مهندسی، ریاضی) در دوره ابتدایی کشور ایران [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 63-92]

ی

  • یوسفیان اهری، پونه تحلیل محتوای کتاب‌های درسی پایه پنجم ابتدایی بر اساس مؤلفه‌های برنامه درسی آموزش فلسفه برای کودکان مبتنی بر هوش معنوی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 115-152]